Monday 30 April 2012

cik bintang abd rahman

ni name dier zulaikha abdul rahman..ni laa kawan baik aku mase aku dok kat melaka dulu..manyak sangat2 sharing moments kitowang..xtergambar manyak nye...rindu sangat2 kat die..dlu ngan die la aku selalu menyengal..mengada2,memberontak same2,buat kejahatan berjemaah,n mcm2 lagi...hehehehe...tp sekarang masing2 ader life sendir..aku jadi nurse,die lak kewartawanan kot..hahahahha..aku pon xtau sangat..yg pasti skang die universiti kat kedah uh..ape ke name nye pon..hahhaha

aku rindu die sangat2..ntah biler lagi laa nk jumpe..selalu bz jer masing2..aku lak cmner nk g ke melaka nya..dengan duet pon alahai ciput jer..hehehhe..insyaallah..1 ari nnty law ader kesempatan kitowang akan berjumpa lagi...aku rindu saat2 kitowang wat hal kat sekolah dulu.oooooo..really missed that time..huhuhu....
apelahh...semua sebab ade sorang budak bongok yang wat kitowang terpisah..mlas citer sal org giler nih..heheh

yang penting,i hope,our friendship will never end...


Zulaikha Abd Rahman,saaaaayang ko..BFF!!!

No comments:

Post a Comment