Monday 30 April 2012

selamat ari peker ja. :))

hari ni ialah 1 mei..hari pekerja..hehehe...selamat hari pekerja kepada pekerja2 sekalian...hari ni sepatut nye semua pekerja cuti..kepada pekerja yang x cuti,jangan isau kerana anda akan dibayar double kerana bekerja pada ari nih.. :))

mlm td aku x tido langsung..dok berjegil mate nih melayan member aku yg masuk air tengah2 malam xleh nk tido..sampai ke subuh aku melayan video call ngn die..lepas subuh aku dah tersadai dah..dah xleh nk bukak mate...huuu.. ~

ape nk dikongsikan dengan anda semua hari nih? hehehehehe

remaja dan tido lambat...

hehehehehe..mcm pakar psikologi lak aku nih..padahal aku sendiri pon tido lambat..wakakaka...arini nk share smoething ngn korang pasal kenapa remaja nih majoritinye tido lambat...xkire la korng bersetuju ke ape ke...law korang x setuju pon bukan masalah aku..hahahha..but at least leave a comment to shows hat you are a part of teens. :))

kalo aku la kan...(aku cakap pasal diri aku,xtaw la same ke x ngn org lain),sebab pertama sekali yang aku tido lambat ialah ONLINE~...hehehehe..aku sebenarnye kadang2 dah ngantuk sangat2 dah..tapi biler tetiber ader org ajak aku vc ataw wc jer,segar tros mate aku..nk2 pulak aku nih la jenis yg pot pet pot pet je..hahahahha..so,kadang2 uh sampai xsedar dah pkol 6 pagi~ la..la..la..,,haahha
faktor kedua yang menyebabkan aku tido lambat ialah kerana aku pulun movie2 korea atau ape2 movie yang menhilangkan borink aku...jenis aku nih,aku xleh tinggal law aku dah terjebak ngn mane2 movie..aku mesti nk tengok sampai abes walopun aku tawu,endingnye mesty happy...hahahahahatah paper...aku pnah layan movie korea sampai 1 hari suntuk aku x makan,x tido,n xmandi..wakakakaka..dasyat x?? hehehehehe

faktor seterusnya (kebanyakan org ) aku ase akan tido lambat biler tiber musim exam..hehehehehe...maklumlahh..nk study maut sket sebelum exam..tp jenis aku lak aku xreti tengok buku lame2..nnty daripada teknik pembacaan,jadi teknik penyerapan (aku letak buku atas muka aku,aku serap je ilmu dari buku 2) hahahahahahaha.. :D bagi aku,kalo ko dah faham sesuatu subjek uh,xpayah nk beriye sampai tengah malam ko hafal..cz bile 1point atau ayat ko lupe,blank jadinye nnty...yang penting,kene faham n manyak wat latihan..(ceyhh..mcm r aku buat) wakakakaka

seterusnya,xsure la manyak ke sikit,org tido lewat ni sebab nk wat solat2 sunat..xkire la tahajud ke,istikharah ke,taubat ke,hajat ke....mase nih la dowang amek mood pk ape yg dowang penah wat sebelum nih,nk berazam hapuskan dosa2 lama dengan bertaubat...tapi sayang nye,remaja sekarang jarang-jarang wat bende nih...(termasuk la aku)

jadi untuk mengingatkan semua dan diri aku sendiri,aku ase,ape lah salahnye law kite amek 10 minti dari the whole night yg kite spent utk stay up semata2 sebab nk tengok movie ke ataw online 2,dengan bersolat sunat..bukan lame pon...pastu nk sambung balik ikut ske ati la...

hehehehe...aku ser cm pakar motivasi lak pagi2 nih..hahahha


oleh itu,majulah sukan untuk negara....hehehehehehe


gambar ni xder kene mengene.. :D

2 comments: