Saturday 2 March 2013

malam yang panas. ~

assalamualaikum dan selamat malam..

hari nih terasa sangat panas..ingat kan aku jer yg rase panas...aku on twitter n tagged n facebook,ramai yg ngadu kate malam nih panas sangat..adesss..kenapa ye?

mungkin nk berlaku perubahan cuaca kot kan..hahahahhaa..pepandai jer..ok cukup !

sekarang aku tengah duduk kat tepi katil sambil tengok kimi sedap2 jer baring atas bantal aku mengeluarkan air liur basinye.. =____='' argghhhh..esok WAJIB basuh !!!

bosan sangat2..dengan fb xleh nk comment2 laa..ape lahh.

oh ye...td ade kawan blogger nih kate ade je boz comment..aik?? aku musykil..kenapa ade yg kate ade,ade kate xder???? tp aku bukak xder pon..mane lak die cari ruangan comment nih? musykil2..

BTW thanx 4 ur respond :) skang aku tengah nk pk apee yg aku nk wat....haaa...aku lupe lak..sepatut nyer 1/3/2013 aku dah start diet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! tapi hari nih jer aku makan banyak giler...

mase pkol 11.lebih td ayah soh aku masak sadin..adess..aku dah la lemah law sadin nih..feveret aku tuhhhhh !!!!!..ape lagi...balun makan lagi laa jawab nye..ade lak ikan masin kan..heheheheheh...

korang ske x makan sadin? emm..dlu mase aku ngan bart,aku pernah kene hukuman 2 bulan xleh mkan sadin n megi..sbb aku kene denda..hahahaha..lawakkan ...rindu mase dlu.. T.T

STOP! jangan nak sedih2 la una !! bengong..die dah lupekan kau okehh. =___=

choi...bukak citer lain..

ok..si gendut  2 td beriye sangat soh aku call die..padehal semalam kate nk call aku..ops!! kenal gendut mane? look at my entries tentang si gendut 2 k.. :) dapatmelabun ngan si gorila 2 pon best gak td..hehehehe...


paper pon..today is a normal day...i watched The Impossible movie td,and it's a bit sad...kisah nye pasal tsunami2 nih..tp kat thailand..kot?? hahahhaa


okelahh..dah banyak sangat dah merapu malam nih..mase utk tido..selamat malam bloggers n readers.. love u..mmuuaahhh <3 :D

No comments:

Post a Comment