Saturday 2 March 2013

surprise ~!!

assalamualaikum ~

hai semua orang..selamat petang..sekarang pukul 8.20p.m. okehh...nk taw surprise ape? ayah aku tetibe jer muncul...hahahaha...ayah sebenarnye ade di KL jage opah aku yang sakit...IJN tempat nye..

die cakap kat ibu aku die x balik lagi..tp tetibe tengok die muncul depan pintu..selamat aku xde wat paper yg x di ingini..wakakakaka...acctually aku gne fon adik aku..law ayah aku tawu,mampuih aku..hahahahahaha :P

okehh..skang nih aku tengah tengok berita...

Tian Chua nih kuang aja betol..ske2 ati jer kate semua nih sbb politik lagi...kesian perwira negara kita..sangat tidak berasas...x mengagak..org 2 dah meninggal pon nk wat spekulasi sendiri lagi..teruk betul...

okeh xnak cakap sal politik..bahaye..hehehehe..

tadi aku makan ayam masak lemak cili api masakan ibu aku..nyam nyam nyam ~sedappp...masakan my mummy terbaik..
hehehe..biasalah kan..semua orang cakap masakan mummy die je yg sedap kan..maklumlah,dari kecik makan air tangan mummy korang kan :)


ermm...nothing more to say...semoga korang semua happy sokmo :D


oh ye !!!!!!!! tolong laa ajar aku acaner nk letak box comment..xtaw cmner leh ilang :( plis plis plis...tolong laaaa..help meee :(

2 comments:

  1. box comment? nih ada ja... -_-"

    ReplyDelete
  2. smlm xde bax comment ni...puas dok cari =)
    pe2 pn al-fatihah buat keluarga mangsa...

    ~Admin : QasehMuslimah-Munirah~
    http://qasehmuslimah-munirah.blogspot.com

    ReplyDelete