Wednesday 10 April 2013

cerita hari ini :)

assalamualaikum n salam sejahtera,salam 1 malaysia..ececee.. :P

hai semua..ape khabar..harini aku nk cakap sket pasal hari2 aku...btw,semalam aku ad call sorang encik ntah ape name pon xtaw...aku tnye die sal kije kerani..n die kate ade,tp kat taiping... OMO !! >.< hehehehehhe..aku sebenanrnye suke nk pegi jauh2 nih..sbb aku xnk lagi ade gangguan ngan org2 yg kenal aku kat cni..sape sape sape??ntahh.. :P

ok2..cakap pasal ape yg berlaku harini,pagi td tangan aku kene kaca almari n terluka..cewahh..bermadah sungguh ayat aku..hahaha....sakit taw :( dah sapu minyak gamat..tp pedihh :( :( :( manje lak an..wahahahaha.. :P

malas ase nk on tagged..sbb ase cm bosan ngat kat situ..xder sape nk layan lak 2..haishh..sadiss.. :( ayah pagi2 dah kuar..ade ke die paling kepala aku ngan kotak rokok kosong =__= cett..hampeh betoi.. =___= n as ususally,die mang xleh tengok aku senang,adeeee jer yg xkene...nk suruh aku lap lak almari..WTF =__= xper xper xper..anak yang baik mendengar kata =___=

sekarang aku ade bersama2 dengan 3 ekor ank kucenku yang gedik..wakakakaka..panjat sane,panjat sini,sekor dah kene jentik tinge ngan aku..wakakakaka...padan muke..nakal sangat...
walopun dowang naka,tetap ase terhibur,cz bosan sangat2 kat umah nih..hmm..

ibu masih tido,n anyah 2 lagi lah =___=

bende paling best ----->> terkejutkan anak2 kucen..wakakakaka...smpai terlompat2 deme. :P

korang..nk taw x..org sebelah umah aku nih leh anta mesej kat ibu aku suruh kami buang kucven sbb die takut kuceng berak kat umah dowang..xsedar padahal cucu2 die 2 pagi2 melalak xnak pegi sekolah,tengah2 malam melalak kene marah x wat keje skolah..cam haram jer..xske betoi aku..sake je aku wat bising kadang2 press2 moto 2 kasi die bengang..wakakakaka :D jahat kan :P

ok,ase nye takat nih dulu..semoga anda semua menikmati hari2 yang indah bersama dengan yang tersayang...love u always... kalo korang free,jom la sembang ngan una kat twitter.. :) laters beloved readers..tata :D

ceria-ceria selalu ye semua :D

No comments:

Post a Comment