Sunday 10 June 2012

lega rase hati

seronok nye rasa..biler tomey ''mcm'' dah jadi milik kami..die kembali kat kami.. :) semalam pagi2 mangun tido bukak pitu bile dengar tomey mengiau..then die masuk n gesel2 vbadan die kat kaki aku..owhh..i'm touched.. :') comel sangat2..n kami habis kan mase dengan tomey...semalam aku amek pic die..berani nyee die jelir lidah..nakal betul..mentang2 lah tawu orang sayang kat die..hihhii..

tomey nih chumil sangat..n korang nk taw x,TOMEY DAH ADER BOYFRIEND!!! O.M.G!!!! babe,u're too young to fall in love...with that OLD CAT !!! adesss...apelah tomey nih..lantak ko lah..asalkan ko bahagia..tp law nk dating,jangan dating kat umah,nnty die kencing merata,aku sendiri halau die.heheheh :D

paperpon..happy sngat sbb tomey nampak cm dah semakin happy.. love u TOMEY.. <3

haaa..tengok nih...nakal betul si tomey nih...geram betul...aser nk cubit2 jer die... :) tp ase happy biler tengok die happy :)

si tomey manje...cmni lah die law aku men lappy kat depan umah...geram betul ase...die lak senyap jer....n dier xpenah lagi cakar aku..huhuhu...saaaayang tomey..