Thursday 7 June 2012

seronok nyer dinner 1 family.. :)

korang korang korang !! nk taw x..td aku gi kuar makan ngn family..dah lame giler kot ase nye x mkan ramai2 cmnih..huhhuhu T.T terharu..hahahahhha

lame sangat2 dah x makan cmni..sbb aku nyer adik n diri aku sendiri dah jauh merantau merata2 utk menimba ilmu.. cewahh..hehehehehe hre are some pics that i took .. :)

ni ibu aku ngan adik aku yang bongsu..ibu nih mang ske sangat bergambo.. :) tiap2 kali kitorang gi memane mesti die nk tangkap gambo..hehehhee




half of my family :)
aku ngan adik no 6.. :)

muke2 ceria tggu makanan..mase ni semua ngah lapo giler..dari depan Alif Aiman , Juliyana, Nora n Kimi.. :)

half of my family.. :)          seronok sangat law ader family yang besar..sbb kan,biler kiter bersama semua ase cm kukuh jer...nnty law kami semua dah bsar,moge2 ayah n ibu kami akan sentiasa senang dengan kekayaan yg kami pulak cari..hehehehe