Thursday 7 June 2012

sedihh T.T

nak tawu x..sedih je rase...ni pasal kucing..name die tomey...

mase aku balik aritu,ade sekor kucing nih,name die tomey..family aku bela...aku pon pelik sebab sebelum nih xpernah lak ibu aku kasi kitorang bela kucing.. uhh... rupa2nye,kucing nih manjeee sesangat kat kitorang..n kucing nih x berak merata..

wehh korang..kucing nih terlalu manje..aku xleh blah..aku yg xbape nk ngan ngn kucing jadi sayang giler kat die sbb die asyik gesel2 manje2 kat aku jer...sedih tol..huhuhu..aku sayang sangat2 laaaa kat tomey.. :(

tomey nih anak kucing remaja milik jiran aku sebenarnye..tp jiran aku nih memang kejam..die kurung tomey dalam sangkar..tomey law nampak family aku,die mengiau..ase nak nangis jer.. :( sedih taw x...tomey dah la baik..,manje..eee..sedih giler..ase nk curi je die..dah la kurung,xkasi tomey makan lak 2..!!! bodoh nyer manusia..kesian binatang 2.. hmmmm.. :(

aku rase tomey kucing kedua yg aku sayang selain Mail,kucing no 1 yg aku penah bela..dah tinggal die kat Melaka dlu..mase pindah perak ,kitorang tinggal kan die..huhuhu...

tapi aku ase tomey nih paling manje... hum.. :( sedih sngat..nk tomeyy.. :(

ni mase pagi2 aku bangun n keluar nk pegi basuh kain,tomey datang kat aku,terus naik atas kerusi..aku dok bertentangan ngn die mase nih...die manje sangat2..n tabiat die,die ske sangat jelir lidah..hahahahha :D rindu tomey :'(

tengok nih,bukti tomei manje giler nan aku..uwaaa!!! :'( rindu snagat kat tomei...mcm ni lah tomei setiap hari sebelum dikurung oleh jiran aku yang kejam uh..!!!! :'( setiap pagi,die masuk dalam umah,naik atas katil aku,n mengempet sebelah aku,tido same2 n manje2...hmmmm...kadang die jilat kaki adik2 aku utk kejut dowang mangon...baik kan die..dah la comel..pandai lak 2..hmmm...rindu tomei sangat2...tolong doakan semoga terbuka pintu hati jiran aku yang kejam uh untuk kasi tomey kat kitowang.. :( tolong doakan ye..:'(