Thursday 28 February 2013

cerita pasal hakim si gemok :)

NAMA : MUHD HAKIM BIN MASHUDI
UMUR PADA 2013 : 21 TAHUN 10 BULAN
BESDAY : 6 MAY 1991
TINGGAL KAT : CHANGKAT LADA
NAMA SAMARAN : GEMOK,GENDUT,MAMOTH,GORILA,KINGKONG,GAJAH,GERGASI DAN SEGALA BENDA YANG BESOR2..

serba sedikit pasal die..kenapa update pasal budak gemok nih? hahahahahahhaa..sbb saje je seronok..aku kenal die sejak aku form 5..hehehe..dlu die rajin ''melawat'' aku kat hostel dengan si lando..hahahaha..aku panggil die gemok...die panggil aku slim..hahahahahhaa...

harap die berasa hot bile aku pamerkan tentang die kat belog aku..hahahahaha...mok..sorry,aku xder idea nk tulis ape,tetiber teringat lemak ko..lemak ko menguit2 soh aku tulis sal ko..hahahahaha..
die sekarang KAWAN BAIK aku :P kan mok kan :) die manyak lemak..selalu makan..hahahahaha..rindu nk kuar same2 ngan ko mok..last kami kuar same mase raye..2 pon aku kene pergi lak changkat lada gi amek helmet die =__='' bengong kan..kalo dekat xper.. =___=''

ape2 pon...smpai sekarang,aku x jemu nk taw pasal die..n nk tawu perkembangan lemak die..sbb aku ske kawan ngan die :) semoga 1 ari nanti die sedar n dapat terima kenyataan bahawa dia seorang budak yang gendut...

sekian terima kasih :)