Thursday 28 February 2013

halo semua orang..

assalamualaikum..sekarang aku nak cakap pasal baju..

sekarang nih aku dah banyakk sangat alami kesusahan akibat xder baju..adess...setakat nih aku ade limited sangat baju..bile ade duit..beli mkanan je..baju xnk beli..smpai dah nemok baru sedar banyak baju x muat..hahahahahahha

kenapa semakin nemok? hahahaha..nemok sbb duduk umah laa..alamakk...duk umah manyak makann sedap ke smpai nemok? owhhh tidakk... mane ade laa..kat umah xbuat paper..2 yang nemok...

aritu mase awal bulan 2..aku ade start diet n decided not to eat rice...but...i cant,, =___='' aku makan nasi jugak..cett..
konon nyer nak diet la sangat..siap jogging la bagai..tapi kenyataan nye...2 kali jer jogging..pastu give up..hahaha,..ok memang ahangat2 taik ayam tol semangat aku..hahahahaha

aku nk delay diet aku ke bulan 3 lah..kekekekek..2 pon law menjadi..hahahahahaha..doakan aku yer kawan2 semua...babai.. mmmuuaaahhh ..>.<