Wednesday 27 February 2013

special dedication to my ex..

assalamualakum readers..

hari nh aku nk cerita kat korang 1 bende...
aku rase kan..orang senang nk terima aku n senang sangt nk lupakan aku...ape yang aku lalui selama nih banyak ajar aku...

but..aku xtaw..dalam banyak2 org yang tinggalkan aku,aku xtaw kenapa aku masih lagi teringatkan si dia...aku xtaw ape salah aku..kenapa die tinggalkan aku cmnih...5 thun x bererti ape2 utk die,tp sangat bermakna utk aku....xpernah aku rase sakit smpai cmnih...n aku wat keputusan..aku akan ikut pilihan family aku...semoga aku bahagia lepas nih..

yess..cerita yang aku nk bg tawu nih,kisah penderitaan aku hingga ke hari ini,di tinggalkan oleh seorang lelai bernama samaran bart...aku yakin..die xkan bace blog aku lagi n xkan amek port lagi pasal aku...that's why aku berani nk update sal die...

aku sayang die.. :( aku sayang die utk masa lebih 5 thun...aku ambik mase yang sangat lame utk kenal hati budi die,cara die,perangai die..namun aku xpernah berjaya aku rase...aku tetap xkenal dia...

ye,memang salah aku sbb aku diamkan diri tiba2 dlu..2 kali aku diamkan diri tanpa khabar berita...mamng,kalu aku jadi die,aku akan sakit hati...tp aku dah cuba memohon kemaafan dari dia..walo ape pon,die tetap xnak maafkan aku..hahahahahaha..bodohnye aku sebab aku masih sayangkan dia..

Ya Allah..kenapa kau uji hati dan perasaan aku...kenapa???

die dah tinggalkan aku..utk orag lain agaknye..ye lahh..die org berada..dia kaya..semua perempuan xkan tolak dia...dia ada segalanya...aku??? aku hanyak org sederhana...family pon ramai...banyak tanggungan die lak nnty law die ngan aku...banyak masalah lak die nnty kalo die masuk dalam family aku...aku xder ape2...xlayak utk orang mcm dia...

aku rindu kenangan bersama ngan dia..walopun aku xsempat cipta kenangan yang banyak ngan dia..namun aku bersyukur,masih ada yang boleh aku tatap saat aku terlalu rindukan dia....xpe..aku redho..aku yakin tuhan akan kasi die yang terbaik..aku yakin..sbb aku selalu doakan dia..aku selalu doa semoga dia di murahkan rezeki..aku harap awek baru die bleh jage die dengan baik..boleh nasihatkan die supaya jangan kerja kuat sangat sbb sakit belakang 2 susah  nk elok...

bart..sai xsempat jage bart..kenapa bart wat sai cmnih...sai sedih...setiap hari...blog nih sai update sbb sai xtaw nk ngadu kat siapa lagi..sai sorang2 je bart..sorangg je...bart...sai sentiasa doakan bart bahagia...biarlah sai pergi nih dengan rela hati n hati yang tenang...bart..lepas nih..semua keputusan di tangan ibu n ayah...biar diorang yang tentukan dengan sape sai bersama lepas nih...sai akan utuskn berita gembira utk bart...supaya bart x perlu risaukan sai lagi...itupun kalo bart fikir pasal sai...

bart..walopun sai dah x bersama bart..bart jangan isau,sai akan tetap bg sokongan pada radio bart..sai akan jadi org yg terbaik..mcm yg bart ajar..n sai xkan lupa semua nasihat bart pada sai..semoga 1 hari nanti,bart akan dapat temui kebahagiaan sejati...aminn..

salam sayang utk bart... @ yayang..