Wednesday 27 February 2013

dah lame...

yuhhuuu..assalamualaikum..hai semua orang :D

saye dah lameeee x on kat cni..lame x update..btw,,cerita terbaru..aku dah clash ngan si bart...anyway,crita nih xder laa baru sangat pon..aku rase cam die memang xsayang aku lah..die kapel ngan aku pon sekadar nk wat aku cm sparepart die kot....hmmm..

xper lah.yang berlalu biarkan berlalu..aku skang ngah tggu prince charming aku..sape laaa agaknye kan..hehehehehe...aku extend..lambat lagi ru masuk..pas nih rajin laaa aku nk uodate belog aku...hhihihi...

lelaki susah nk faham perasaan orang perempuan...aku ase 2 lumrah kot,..walo ape pon yang kite wat,selagi kite x kasi hint,selagi 2 die x taw yg kite dah banyak berkorban utk die...

sekarang aku di belenggu orang depan umah aku yang gile nih...argghhh..sial..x habis2 lagi kes die..!!!!!



notinthemood ~